بیمه تکمیلی

کد : 10209

مدارک مورد نیاز کمیته پرداخت خسارت صندوق مرکزی جهت بررسی و تأیید هزینه های انجام شده :

  • تکمیل فرم درخواست هزینه های مازاد درمان
  • تکمیل فرم بستری در بیمارستان (فقط در موارد جراحی و بیمارستانی)
  • اصل فاکتورها و مداک درمانی پاراکلینیکی و بیمارستانی
  • تصویر صفحه اول دفترچه درمانی بیمه شده اصلی و بیمار
  • جهت استفاده از هزینه دندانپزشکی فرم مورد نظر را از سایت دانلود نموده و مهر و امضای دندانپزشک در ذیل آن درج گردد.

حداکثر تحویل مدارک به دبیر کمیته پرداخت خسارت (آقای محمود رمضانی) یک ماه پس از انجام هزینه می باشد.(دقت گردد کلیه مدارک کامل باشند.)

موارد ذیل شامل هزینه نمی گردد:

  • کلیه هزینه های مربوط به دارو، ویزیت و تزریقات(به استثناء داروهای خاص در صندوق ویژه)
  • بیماریهای روانی
  • وسایل کمک توانبخشی اعم از جوراب واریس، لنز، سمعک و...

نکات قابل توجه :

  • این طرح مازاد بر پوشش بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی (بیمه گر اول) می باشد از این رو بیمه شدگان باید ابتدا به مرجع مذکور مراجعه و پس از دریافت سهم خسارت از این موسسه تصویر برابر اصل شده مدارک مربوط به انضمام تصویر چک دریافتی را به کمیته بیمه و رفاه تحویل نمایند.
  • کارکنانی که از بیمه تکمیلی دیگری غیر از بیمه تکمیلی دانشگاه استفاده کرده اند می توانند با ارائه اصل صورتحساب مربوط به بیمه تکمیلی اول و یا تصویر برابر اصل شده صورت حساب و چک دریافتی از بیمه مذبور نسبت به دریافت سهم صندوق دانشگاه اقدام نمایند.

بیمه شدگانی که در طول مدت قرارداد صاحب فرزند شده یا ازدواج می کنند موظفند حداکثر ۳۰ روز نسبت به تحویل تصویر شناسنامه یا تصویر عقدنامه به کمیته بیمه و رفاه اقدام نمایند.

تماس با ما

تلفن دانشگاه انزلی  013-44401631-5

آدرس دانشگاه انزلی بندر انزلی - طالب آباد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

ایمیل دانشگاه انزلی mail@iaubanz.ac.ir

ایمیل دانشگاه انزلی نقشه سایت

جستجو

متن جستجو را در کادر زیر نوشته و دکمه جستجو را انتخاب کنید

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد بندر انزلی می باشد